Kundereferanser

Vi spør alle våre kunder hvordan de opplevde netthandel og bilen. Vi ber om å få stjerner hvor 1 stjerne er dårligst og 5 er best på følgende spørsmål: Kjøpsprosessen, Leveransen, Bilen og Oppfølging etter leveransen.


Kjøpsprosessen fem-stjerner
Veldig fornøyd med kjøpsprosessen. Inge har svart grundig og utfyllende på samtlige spørsmål jeg og min samboer hadde vedrørende bilkjøpet. Inge har gitt en upåklagelig service fra første stund!


Leveransen tre-stjerner
Bilen ble levert av 2 hyggelige gutter på døren min. Hadde nok forventet en anelse proffere service på leveringen. Fikk nøklene i hånden og «ha det bra». Spørsmål vedrørende takboks (som jeg kjøpte i tillegg) ble svart med «Ta kontakt med Inge». Når jeg satte meg i bilen så lyste varsellampen på dekk (lavt lufttrykk) og spyleveske (lite spyleveske). Det er i utgangspunktet helt uproblematisk for meg å fylle både spyleveske og luft i dekkene, men når man kjøper en bil til nesten en halv million så er det slapt at dette ikke er 100% i det du får nøklene i hånden. – Dette er pirk altså.

Bilen ble levert til avtalt tid.


Bilen femstjerner

Bilen var som beskrevet og etter avtale. Veldig fornøyd at det ikke var noe tull/problemer med bilen.


Oppfølging etter levering femstjerner
Jeg kjøpte med en ny skiboks (betalte ekstra for dette) det viste seg at låsen på skiboksen var defekt (produksjonsfeil). Jeg tok kontakt med Inge og han bestilte time/service hos Packline umiddelbart. Packline byttet lås og alt er nå i skjønneste orden.

Før jeg kjøpte bilen så ble jeg forsikret om at bilen hadde hatt 2 servicer. I serviceheftet viste det seg at det kun hadde ett service stempel. Tok en prat med Inge å de betaler servicen i januar uten diskusjon. Veldig fornøyd med dette.

Jeg synes det er utrolig tillitsvekkende at Inge har ordnet opp på en så god måte når det gjelder begge mine mindre «problemer» vedrørende bilen. Inge har vært meget behjelpelig og service-minded. Jeg vil anbefale bilkjøp fra han på det varmeste.

Hilsen
Jon

Kjøpsprosessen :

Leveransen :

Bilen :

Oppfølging etter levering:

Er veldig fornøyd med bilen og gjør gjerne en handel igjen hos dere.

VW e-Golf, Trøndelag

– Kjøpsprosessen: 

– Leveransen: 


 (med en bitteliten minus for at det ikke kom piggdekk men det ble fikset etterpå 

– Bilen: 

– Oppfølging etter levering: 

Volvo V60, Nesodden

Kjøpsprosessen: 

Leveransen:

Bilen: 

Oppfølging etter levering : 

Har hatt en super handel hos dere. Bilen er fantastisk og er veldig fornøyd med dere som leverandør. Veldig enkelt og lett. Takk for kjøpet og ha en god jul videre

Volvo V60, Hesseng

1. Kjøpsprosessen
Karakter:


Ryddig utført. Inge holdt en god dialog hele veien.

2. Leveransen
Karakter:


Bilen kom til avtalt tid, levert på dør. Nyvasket, fylt spylerveske og ellers var alt annet bra.
Service ble gjennomført rett før levering.

3. Bilen
Karakter:


Volvo V60 er en ekstremt god bil å kjøre. Fremhver spesielt de gode setene og mulighetene den byr på via Sensus Connect.
Det eneste som trekker ned for min del er den relativt lille bagasjeplassen bilen har.

4. Oppfølging etter levering
Karakter:


Kunne ikke blitt løst særlig mye bedre. Inge har vært flink til å følge opp fra dag 1.

Volvo V60 Hybrid, Oslo

 

Kjøpsprossessen –


Enklere enn jeg hadde forestilt meg. Var ikke klar over at det var mulig med netthandel av bil. Skaffet billigere finansiering enn vår lokale bank kunne gi. Lot meg få velge registreringsnummer på bilen.

Leveransen –


Litt fram og tilbake med tidspunkt for levering. Men fikk beskjed om endringer. Bilen var veldig skitten utenpå etter å ha stått på en trailer fra østlandet. Jeg skulle få dekt en grundig vask, men har ikke hatt tid til å få den vasket enda…..:)

Bilen –


Ren og fin innvendig og med alt det utstyret som sto på lista. Ingen mangler selv om bilen var en bruktbil.

Oppfølging etter levering –


Har blitt oppringt av selger. Spørsmål om alt er på stell. Alt var i skjønneste orden. Har anbefalt denne måten å kjøpe bil på til mine venner.

1. Kjøpsprosessen

2. Leveransen


(veldig skitten. Var forberedt, men likevel vanskelig å gi 5)

3. Bilen



4. Oppfølging etter levering

(Gir fem, men har fremdeles ikke mottatt instruksjonsboka for bilen. Skulle ettersendes. Regner med at den snart er på vei? )

1. Kjøpsprosessen –


2. Leveransen –

3. Bilen –

4. Oppfølging etter levering –

Gunnar Volvo V60 D6, Lillestrøm

Kjøpsprosessen: 


Leveransen: 

Bilen: 

Oppfølging etter levering: 

Og bilen er fantastisk! Det eneste som trekker ned er at språket i bilen er tysk, og at det er vanskelig med bruksanvisning på tysk. Har ikke fått bruksanvisning til navigasjonssystem og radio på norsk. For å bruke talestyring, må jeg snakke tysk og det er ikke alltid like lett 😉

Hanne  

1. Kjøpsprosessen –


Fikk mye informasjon om bilen og bilen sto til forventningene.

2. Leveransen –


– Savnet litt mer informasjon om bilen fra stedet den ble utlevert fra. Her er nøkkelen, værsågod, kjør. Om jeg hadde noen spørsmål så ble de ikke besvart fra utlevringsstedet.

3. Bilen –


Veldig fornøyd med bilen, men skulle fått ettersendt en instruksjonsbok på norsk, den har jeg fortsatt ikke fått 2 måneder senere. Flere ting jeg fortsatt lurer på som jeg ikke alltid finner ut av.

4. Oppfølging


Helt ok oppfølging. Har fått ettermontert DAB radio og dette var bra at ble gjort selvom jeg regnet med den skulle bli levert med det. Det er for øvrig kjempe dårlig kvalitet på DAB radioen, og den hopper ut hele tiden. Er det slik det skal være? Savner som sagt også en instruksjonsbok på norsk.

1. Kjøpsprosessen: 


2. Leveransen: 

3. Bilen: 

4. Oppfølging etter levering: 

Jeg er veldig fornøyet – en 5 er på alt

1. Kjøpsprosessen –


2. Leveransen –

3. Bilen –

4. Oppfølging etter levering –